Shop Mobile More Submit  Join Login
Company0051pg283 by jameson9101322 Company0051pg283 by jameson9101322
Previous; [link]

This is another of those pages where I made the whole thing, nearly exported it, then decided I hated it and re-cobbled it together into something else.

i'm back from Cincy. It was a nice trip. Now I'm house-sitting so still not home -_- ohwell, at least this time i'm paid.

Next: [link]

First: [link]
Add a Comment:
 
:iconofficalnoblesixb12:
OFFICALNOBLESIXB12 Featured By Owner Dec 30, 2013  Hobbyist Filmographer
Charge!!!! XD
Reply
:iconthehalokid:
thehalokid Featured By Owner Aug 5, 2011   General Artist
Useing atodesk mud box you could make your characters in 3D mudbox is a 3D sculpting program
Reply
:iconvictortky:
victortky Featured By Owner Jul 21, 2011
assault rifles? where are the other weapons?
Reply
:iconguardsmankoto:
GuardsmanKoto Featured By Owner Jul 12, 2011
FOR THE HORDE!!!!!
... oops wrong game
Reply
:iconbijusworld9:
bijusworld9 Featured By Owner Jul 12, 2011
FOR THE MOTHER LAND!!!!!!
Reply
:iconjin-ghi-lives:
Jin-Ghi-Lives Featured By Owner Jul 12, 2011
Hey what's up with the chief? He kinda looks different, no offence, but yeah he looks a bit blocky.
Reply
:iconeternalentity:
EternalEntity Featured By Owner Jul 11, 2011  Student Digital Artist
Solution to hunter problem:

Get Rev to run between both hunter's and get one of them to team kill the other. >_> God, I have such a bad tendency of doing that....Lol. XDDD

Anyways, I digress. Another awesome page, Jame!! Keep it up! 8D
Reply
:iconaris-15:
aris-15 Featured By Owner Jul 11, 2011  Student Writer
(I hate hunters. Everytime I play co-op on any game, I get to be the one spartan dancing in front of it to get its attention.) I hope they have an extra gun for chief. Or some ammo. Or a rocketlauncher.
Reply
:iconguardsmankoto:
GuardsmanKoto Featured By Owner Jul 12, 2011
and i love toying with them. H:CE i danced around both melee times ^^ H:2 was a little more interesting H:3 woot back to the Melee
Reply
:iconaris-15:
aris-15 Featured By Owner Jul 12, 2011  Student Writer
H:ODST and H:R were the funniest, hunters were almost as fast as me.
Reply
:iconguardsmankoto:
GuardsmanKoto Featured By Owner Jul 12, 2011
i'll just dance ar*BANG*... since could they triple swipe?!?!
Reply
:iconaxelhonoo:
AxelHonoo Featured By Owner Jul 11, 2011  Hobbyist General Artist
Chief's like "what?" :O_o:
Reply
:iconbearmaster9013:
BearMaster9013 Featured By Owner Jul 11, 2011  Hobbyist General Artist
hmmm. these are some good internets.
Reply
:iconprincessarien:
princessarien Featured By Owner Jul 11, 2011
Yay moar Company0051 :D
I would gladly be house-sitting now...>_> Especially a paid house-sitting gig. Least you have internet :)
Reply
:iconjameson9101322:
jameson9101322 Featured By Owner Jul 11, 2011  Professional General Artist
Yeah it's not a bad gig.
Reply
:iconprincessarien:
princessarien Featured By Owner Jul 11, 2011
Doesn't sound like it is, how much are you getting paid?
Reply
:iconjameson9101322:
jameson9101322 Featured By Owner Jul 11, 2011  Professional General Artist
Not sure. It's for my aunt, so she usually gives me whatever she can spare.
Reply
:iconprincessarien:
princessarien Featured By Owner Jul 12, 2011
Ah, I normally don't get paid when I house sit for family =P
Reply
:iconkitsune2008:
kitsune2008 Featured By Owner Jul 10, 2011
Oh shit, there's a hunter. And where there's one hunter, there's always another one.
Reply
:iconjameson9101322:
jameson9101322 Featured By Owner Jul 11, 2011  Professional General Artist
It's behind his head
Reply
:iconsekitonbo:
Sekitonbo Featured By Owner Jul 10, 2011
Well, their big grunty problem is solved, but now they have a big hunter problem! I suppose the Chief will be handling that soon enough though...
Reply
:iconfirerwolf:
Firerwolf Featured By Owner Jul 10, 2011  Hobbyist Writer
Yay, go Maria! So glad to see her in action. ^_^
Reply
:iconslicerness:
slicerness Featured By Owner Jul 10, 2011
can you upload the page you decided against as a 'behind the scenes' kinda thing? i'm kinda curious what could have been.
Reply
:iconjameson9101322:
jameson9101322 Featured By Owner Jul 10, 2011  Professional General Artist
It's all the same art as you see here, just rearranged around the page and at different sizes, so it wouldn't be very exciting.
Reply
:iconslicerness:
slicerness Featured By Owner Jul 10, 2011
ah, okay. thanks for considering it though.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 10, 2011
Image Size
116 KB
Resolution
576×720
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,999
Favourites
58 (who?)
Comments
25
Downloads
16

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×